Výměna zboží

Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za jiné do 14-ti dnů bez udání důvodu. Konzultace možná na info@levnekancelarskepotreby.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.

Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:

 

    zboží musí být vráceno v původním obalu

    nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)

    zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno

    nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány

 

V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku. V případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš účet. V případě, že žádáte výměnu zboží, toto

zboží k nám nikdy nezasílejte formou dobírky - dobírky nebudou převzaty.

 

Zboží na výměnu zasílejte na adresu:

Online Toner Market s.r.o. Horní Nová Ves 261, 507 81 Lázně Bělohrad

IČ: 6250467, DIČ: CZ6250467

 

Přiložte průvodní dopis kde dále uveďte:

 

    číslo objednávky

    název (množství) vráceného zboží

    název (množství) nově vybraného zboží

 

Vrácení zboží

Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Konzultace možná na info@levnekancelarskepotreby.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.

Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). 

Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Jiří Štefan - www.levnekancelarskepotreby.cz, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených

s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou 

za vrácené zboží.

 

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu (správné zabalení apod.)

 

Přiložte průvodní dopis kde uveďte:

 

    číslo objednávky

    název (množství) vraceného zboží

    číslo účtu kam chcete vrátit peníze

 

 

Zboží nám doručte zpět na adresu:

Online Toner Market s.r.o. Horní Nová Ves 261, 507 81 Lázně Bělohrad

IČ: 6250467, DIČ: CZ6250467

 

Zboží nezasílejte na dobírku!!! Dobírky nebudou převzaty.

 

Poškozená zásilka

… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Konzultace možná na info@levnekancelarskepotreby.czči na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

 

PPL

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů emailem na info@levnekancelarskepotreby.cz.cz či na online chatu.
Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

 

REKLAMACE - stručný návod

Konzultace možná na info@levnekancelarskepotreby.cz.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole. Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Tonerynaplne.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a uvedeným popisem (nejlépe v případě závady - kontrolní výtisk - pokud je to možné) závady na adresu firmy. 

 

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

 

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Firma Jiří Štefan - www.levnekancelarskepotreby.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

 

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.

 

Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:

Online Toner Market s.r.o. Horní Nová Ves 261, 507 81 Lázně Bělohrad

IČ: 6250467, DIČ: CZ6250467

 

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně v Horní Nová Ves 261, 507 81 Lázně Bělohrad.

 

Zapomenuté heslo:

 

http://www.levnekancelarskepotreby.cz/s/zapomenute-heslo

 

pod výše uvedeným odkazem máte možnost zažádat o obnovu zapomenutého hesla